Splošni pogoji
1. SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje IRPRO d.o.o., Cegelnica 73, 4202 Naklo (v nadaljevanju prodajalec). Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine poceni-letaki.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina poceni-letaki.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov kupcem. Upravlja jo podjetje IRPRO d.o.o.. Kupec je oseba, ki uporablja sistem, torej kupec v spletni trgovini poceni-letaki.si. Kupec si za nakupovanje v spletni trgovini ustvari uporabniški račun, pri tem si izbere uporabniško ime in geslo. Za nakup se prijavi s svojim uporabniškim imenom in geslom. Geslo je znano le kupcu. Kupec je dolžan poskrbeti, da se bo z njegovim uporabniškim računom prijavljal v spletno trgovino le on ali s strani kupca pooblaščena oseba.
Spletna trgovina poceni-letaki.si.si si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani poceni-letaki.si brez predhodnega obvestila.
2. DOSTOPNOST INFORMACIJ
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra, ID za DDV);
- kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave;
- način plačila in dostave;
- časovno veljavnost ponudbe;
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka;
- pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki.
3. PONUDBA ARTIKLOV
Cene so predstavljene kot redne cene in spletne cene. Redne cene so priporočene prodajne cene oziroma cene, ki jih določi dobavitelj. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta.
4. CENE IN VELJAVNOST PONUDBE
Vse cene so v evrih, vključujejo DDV in veljajo ob potrditvi naročila s strani kupca.
Prodajalec si prizadeva, da bi bile v spletni trgovini poceni-letaki.si prikazane točne in verodostojne informacije. V primeru, da podatek o ceni ni pravilen, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa ali ponudil drugo zadovoljivo rešitev.
Kupoprodajna pogodba oziroma naročilo je sklenjeno, ko prodajalec po elektronski pošti potrdi kupčevo naročilo oz. mu pošlje predračun, kupec pa potrdi predračun oz. naročilo s sporočilom po elektronski pošti in/ali plačilom predračuna. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku prodajalca.
Plačilni pogoji - v spletni trgovine poceni-letaki.si je mogoče opraviti plačilo izbranega blaga po predračunu z nakazilom na TRR prodajalca.
5. POSTOPEK NAKUPA
Registracija kupca
Ob ustvarjanju uporabniškega računa mora kupec vnesti e-mail, geslo, ime in priimek, naslov in telefon), v primeru da je kupec pravna oseba, tudi naziv podjetja, DŠ/ID za DDV, ime in priimek kontaktne osebe. Po vnosu podatkov mora kupec še potrditi svoj račun prek povezave, ki jo prejme v sporočilu prek elektronske pošte.
Prijava kupca
Kupec se prijavi v spletno trgovino z uporabniškim imenom in geslom. V primeru, da je kupec pozabil geslo, si ga lahko sam ponastavi prek povezave pozabljeno geslo. Spremembo gesla mora potrditi prek elektronske pošte.
Naročilo
Kupec uvrsti artikle v košarico, kjer se mu ponudi možnost nadaljevanja nakupa ali zaključek nakupa. V košarici se prikaže naziv artikla, količina in cena. Ko kupec zaključi naročilo, prejme sporočilo po e-pošti, da je naročilo sprejeto.
Po pregledu naročila prodajalec po elektronski pošti pošlje kupcu potrditev naročila oz. predračun. V primeru morebitne nedobavljivosti artiklov ali daljših dobavnih rokov o tem obvesti kupca.
Kupec dokončno potrdi naročilo s plačilom predračuna ali s sporočilom prek e-pošte v primeru osebnega prevzema blaga. V primeru osebnega prevzema blaga prodajalec sporoči prek e-pošte, ko je blago pripravljeno za prevzem.
6. DOSTAVA
Kupec naročeno blago v spletni trgovini poceni.ogrevaj.si prejme v navedenem dobavnem roku.
Prodajalec dostavlja blago z lastno dostavo ali pa se dostava izvede prek Pošte Slovenija. V primeru lastne dostave se prodajalec prek e-pošte ali telefona predhodno dogovori za dan in uro dostave.
7. DOBAVNI ROK
Prodajalec se bo potrudil, da bo blago dostavljeno do kupca v navedenih rokih dobave. Če kupec hkrati naroči več artiklov in je dobavni rok za nekatere artikle daljši kot za druge, bomo kupca kontaktirali in se z njim dogovorili o roku dobave. Če bo kupec želel mu lahko ne dobavljive artikle pošljemo naknadno, ali pa počakamo in celotno naročilo pošljemo šele, ko so vsi artikli na zalogi. Ko kupec odda naročilo, prejme njegovo potrditev naročenih artiklov in skupno ceno. V potrditvi naročila bosta navedena telefonska številka in naslov elektronske pošte, kamor se lahko obrne v primeru kakršnihkoli vprašanj in pripomb v zvezi z njegovim naročilom.
8. PRAVICE DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILA BLAGA
Kupec ima pravico, da v 15-ih dneh od prevzema blaga prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Zadošča tudi, da v 15-ih dneh sporoči na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., da odstopa od pogodbe, blago pa lahko vrne v nadaljnjih 30-ih dneh. Kupec mora ob vrnitvi priložiti kopijo računa. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. Prejeto blago mora biti vrnjeno nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni obliki. Pravica do odstopa in možnost vračila ne velja v primeru nakupa blaga, naročenega/izdelanega po meri kupca, npr. vseh vrst tiskovin (letakov, zloženk, plakatov, vizitk,..., izdelanih po grafični predlogi, ki jo je posredoval kupec). Prodajalec je dolžan vrniti celotno kupnino v roku 15-ih dni od prejema blaga.
9. SKLEPANJE IN ARHIVIRANJE POGODB
Kupoprodajne pogodbe se sklepajo v slovenskem jeziku. Sklenjene pogodbe (račune) med kupcem in prodajalcem se v elektronski in pisni obliki arhivirajo na sedežu podjetja IRPRO d.o.o., Cegelnica 73, 4202 Naklo. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..
10. ZAUPNOST PODATKOV
Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potrošnikov - ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo - Uradni list RS, št. 14/03).
11. KOMUNIKACIJA
Podjetje IRPRO d.o.o., ki upravlja spletno trgovino poceni-letaki.si, posluje tako z fizičnimi (B2C) kot pravnimi osebami (B2B) z uporabo elektronskih sredstev v obliki spletne trgovine. Prodajalec bo s kupcem stopil v stik s sredstvi komuniciranja na daljavo le, če temu kupec ne bo nasprotoval oziroma, če se bo kupec s tem vnaprej strinjal. Pri tem bodo oglasna elektronska sporočila jasno razpoznavna, pošiljatelj bo jasno razviden, pogoji za sprejem posebnih ponudb (popusti, promocije ipd.) bodo nedvoumno označeni, hkrati pa bo jasno predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
12. MNENJA, PRITOŽBE IN SPORI
Kupec lahko svoja mnenja, pritožbe, komentarje in ugovore v pisni obliki pošlje na naslov podjetja IRPRO d.o.o., Cegelnica 73, 4202 Naklo ali na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Morebitne pritožbe prodajalec rešuje v imenu dobrega poslovnega sodelovanja, zato bo kupcu v roku 8 dni od prejetja pisne pritožbe potrdil, da je prejel njegovo pritožbo ter ga obvestil o poteku postopka ter o predvidenem času obravnave. V primeru, da morebitnega nastalega spora kupec in prodajalec ne rešita sporazumno z metodo reševanja pritožb, je za medsebojne spore pristojno sodišče v Kranju.
13. ODVEZA ODGOVORNOSTI
Prodajalec kljub prizadevanju za sprotno ažuriranost spletnega mesta poceni-letaki.si lahko prikaže neažurne podatke o dobavnih rokih, lastnostih artiklov in njihovi ceni. V takem primeru prodajalec kupca obvesti o spremembah in mu ponudi možnost odstopa od naročila ali mu ponudi zamenjavo naročenega artikla. Pri ponudbi nekaterih artiklov na spletnem mestu poceni-letaki.si so slike simbolične oziroma se lahko izgled razlikuje od dejanskega izdelka. Če opazite kakršnokoli napako, vas vljudno prosimo, da nas o tem obvestite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..
14. GARANCIJE IN REKLAMACIJE
Garancije
Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu ali računu, ki je priložen vsakemu izdelku. Prav tako pa so garancijski roki navedeni na garancijskih listih ali na računu. Kupec lahko garancijo uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu.
V primeru, da imate nepotrjen garancijski list naj vas ne skrbi, saj v skladu z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi. Proizvajalec je dolžan vsako garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga. Če tega ne stori mora artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Pri vračilu blaga v reklamacijo ali garancijo, mora kupec vedno priložiti kopijo računa in obrazec za vračanje blaga. Stroške pošiljanja krije pošiljatelj. Garancija ne velja v primeru kršitev garancijskih pogojev, ki so navedeni na garancijskem listu (npr. kakršnokoli poseganje v napravo).
Reklamacije
Reklamacija se upošteva, če izdelek nima lastnosti, ki jih je prodajalec ob prodaji obljubil, če so bili poslani napačni izdelki oziroma, če izdelek kakorkoli odstopa od naročila. Če je reklamacija upravičena, bo prodajalec izdelek zamenjal ali popravil ter ga na svoj strošek poslal kupcu. Če je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo izdelek poslan nazaj kupcu na njegove stroške. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne na stroške prodajalca.
Prodajalec si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:
- če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži,
- če k artiklom ni priložena vsa oprema, ki je bila stranki posredovana ob nakupu ter garancijski list.
V primeru, da je reklamacija neupravičena, bo prodajalec izdelek vrnil kupcu. Za vsa dodatna vprašanja ali informacije v zvezi z vračilom blaga na pišite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..
Poškodbe pri transportu
Če kupec prejme poškodovano pošiljko je dolžan ob prevzemu izpolniti uradni zapisnik o poškodbi pošiljke in o poškodovani pošiljki obvestiti prodajalca. Priporočljivo je, da priloži fotografije poškodovane pošiljke. Prodajalec in Pošta Slovenije bosta poskrbela, da bo reklamacija čimprej rešena.